Tlf.:42 42 40 90

Webshop

Webshop råd nr. 2:

Skrevet af Jonas Iversen, submit.dk den 6. september, 2013

I en webshop er det vigtigt, at kunden ser ”giraffen”. Altså produktet. Det er selvfølgelig altid vigtigt at se produktet, men vigtigst er det dog i en webshop, hvor kunden jo, af naturlige årsager, ikke kan tage varen i hånden og føle på den. Men det siger jo sig selv, vil du nok sige, og det har du helt ret i. Men et produkt i en webshop kan vises på mange måder, og der er meget stor forskel på, hvordan det kan og bør gøres.

Webshop råd nr. 1:

Skrevet af Jonas Iversen, submit.dk den 5. september, 2013

En webshop skal holdes simpel. Brugeren (den potentielle kunde) i en webshop er helt alene i købsprocessen, og har ingen ekspedienter at spørge til råds. Man kender som regel ikke på forhånd brugerens køn, alder, sociale lag, uddannelse, internet-kompetencer osv., og derfor bør laveste fællesnævner altid afgøre, hvordan webshoppen skal fungere. En webshop skal med andre ord KISS’es (Keep it simple, stupid)